środa, 18 czerwca 2008

zaproszenie

dziś jest środa, czerwiec
po przeczytaniu postów o postpolio na forach i problemach z adminem na ipon postanowiłam założyć bloga dla nas,
nas, czyli pps- ców (brzmi jak partia)
bo jesteśmy post-polio-syndrom-owcami
a tu jakieś owce
mimo problemów z nazwą zapraszam dp wspólnego pisania
bloga POST POLIO SYNDROM
http://postpoliosyndrom.blogspot.com/
PROPONUJĘ WSPÓLNE PISANIE BLOGA O POWTÓRCE Z ROZRYWKI
ZESPÓŁ- SYNDROM POST POLIO (PPS)
CZYLI BLOG PÓŻNYCH SKUTKÓW PRZEBYCIA H14 poliomyelitis anterior acuta
***
dziś czytałam wpisy na forumach vel forach
żądzą nami adminy
a tu możemy rządzić sami
***
zasada jest prosta- chętni do bycia współautorami bloga powinni mi podać swojego meila- wpiszę go do uprawnionych - i już się nie martwię- o adminowanie
ta emalia autora jest równocześnie kluczem/hasłem do pisania tego bloga (ale muszę ją wpisać do uprawnionych)
widzę sens w założeniu tego jako wspólnego bloga o post polio
mam nadzieję, że pomożemy sobie nawzajem
a jako grupa wywalczymy
oficjalne uznanie PPS jako jednostki chorobowej
oraz model kompleksowego leczenia

zachecam do wspólpracy
Barbara 1954 z polio od 1955
b54_55@NOSPAM.gazeta.pl
spontaniczny wpis nr1;
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=488&w=72119687&v=2&s=0

Brak komentarzy: