piątek, 8 sierpnia 2008

uwaga na estazolam

mam problemy z zasypianiem, a już zupełnie nie śpię przed jakimś nowym jutrzejszym zadaniem. wziełam więc 2 tabletki estazolamu- musiałam w nocy pojść do ubikacji i "nogi mi się ugięły" przewróciłam się i potłukłam- dopiero pożniej doczytałam, że działa ubocznie na mięśnie!
Estazolam działa nasennie, zmniejsza pobudliwość emocjonalną, działa uspokajająco i przeciwlękowo. Preparat działa rozkurczowo na mięśnie i wykazuje działanie przeciwdrgawkowe

******************
zespół post polio daje szansę na zmianę stylu życia na zdrowy:
życie aktywne ponad siły zamieńmy na życie w rytmie własnym = nic na siłę, słuchamy potrzeb ciała i zrelaksujemy się jak najczęściej;
uważamy na jedzenie słodyczy- każda nadwaga jest dodatkowym obciążeniem

Brak komentarzy: